
Nakonec z toho byli dva příjemné dny strávené focením, rozhovory a sledováním nahrávání jako takového. Vlastně se mi splnil takový sen. Asi by mne ani nenapadlo, že jednou budu sedět v režii a sledovat jak vedle mne Doug Wimbish natáčí basu do nové písně Living colour nebo pozorovat Vernona Reida jak sedí v nahrávací místnosti obklopen svou "elektrárnou" a řeší jaký zvuk by se hodil do zrovna přehrávaného partu písně. Natož, že si budu moci tento jeho kytarový set-up detailně prohlédnout a nafotit. Jsem totiž velký fanda všeho kolem kytarových aparatur, krabiček, efektů a celkového zapojení těchto systémů. Například mne potěšilo, že používá mé oblíbené virtuální nástroje a kytarové simulace do počítače jako jsou AmpliTube 2 a Guitar Rig, které znějí opravdu velmi dobře. (Mohu to potvrdit, jelikož jsme je používali i na nové desce Negative Face, kterou jsme nedávno s Matějem Lipským dokončili). Pohled na jeho novou kytaru Parker (viz video níže), vytvořenou speciálně pro něj (bílá s Floyd Rosem a midi snímačem), stál také za to. Nebudu se tu asi rozepisovat čím vším jeho arzenál disponoval ale pokud to bude někoho zajímat, rád odpovím.