Škoda 120 - O kapele | Bandzone.cz
BZ si odteď na mobilu užijete lépe díky partnerovi redesignu GoGEN.

Škoda 120 thrash-big-beat / Brno

Playlist kapely
0:00 / 0:00
  • Onany Perversist
    HIV-69P
  • People Must Die
    HIV-69P
  • Rapid Mahomo
    HIV-69P
  • Idea
    HIV-69P
  • Pohádkové Motivy
    HIV-69P
  • Der Baum
    HIV-69P
  • Olovo všem (7" split EP w Carl Gut 2014)
    Nezařazeno
  • Bez nich (Samorost - 2012)
    Nezařazeno
  • Samorost (Samorost - 2012)
    Nezařazeno
  • Chraň se poznamenaných (Samorost - 2012)
    Nezařazeno
  • Sebetomie
    Škoda 120 / Fuck the facts - SPLIT
  • Toro Toro
    Toro toro
  • HRK+Q
    Toro toro

Členové skupiny

Nástrojové obsazení: Rap
Nástrojové obsazení: Kytara

Kontakty a odkazy

Dodatečné info

     

2021 - ?

Prďa - kytara/zpěv

balda - zpěv

Ola - basa/zpěv

Horňa - kytara

Žuk - buben

 

 http://bandzone.cz/skoda120

 www.facebook.com/skoda120thrashbeat

www.youtube.com

skoda.120@seznam.cz

Youtube Video cId8Yk7Cci0Youtube Video cId8Yk7Cci0

KOMPLET CD VERZE  SAMOROST K POSLECHU ZDE - SAMOROST by SKODA 120 

intervijů na FOBIA ZINE o stodvacítce 

SAMOROST LP REZENZE:

RAZORCAKE ,  RAW ZINE  ,  FOBIA ZINE ,  DEATH FIST , PERIFERIA , OX FANZINE.DE , HLUBOKÁ ORBA 30.  VINIL DISC MUSIC 

SAMOROST CD RECENZE:

Bio a historie

 

2021-?
Prďa - kytara/zpěv
balda - zpěv
Ola - basa/zpěv
Horňa - kytara
Žuk - buben

 

2019-2020
Prďa - kytara/zpěv
balda - zpěv
Ola - basa/zpěv
Horňa - kytara
SuiSaitl - buben

2014-2019
Prďa - kytara
balda - zpěv
Ola - basa
Tomcek - zpěv
Fedor - buben

2003-2014
Prďa - kytara
balda - zpěv
Ola - basa
Rada - zpěv
Fedor - buben

1999-2002
Prďa - kytara
balda - zpěv
Ola - basa
Rada - zpěv
Tomcek - buben

1998-1999
Prďa - kytara/zpěv
balda - zpěv
Ola - basa
Tomcek - buben

1996-1998
Prďa - kytara
balda - vojna
Tomcek - zpěv
Sobák - zpěv
Ola - basa
Kafe - buben

1995-1996
Prďa - kytara
balda - zpěv
Sobák - zpěv
Tomcek - zpěv
Kafe - buben
 

 

 

Škoda 120 LS, ČSSR 1976

Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový hliníkový čtyřválec s rozvodem OHV a objemem 1174 cm³, vrtání i zdvih 72 mm, komprese 9,5, dvoukomorový karburátor Jikov, výkon 43 kW (58 koní) při 5200 ot/min, točivý moment 92 Nm při 3250 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, rozchod 1280/1250 mm, vnější rozměry 4160x1595x1400 mm, hmotnost 885 kg, maximální rychlost 140 km/h, zrychlení na stovku za 18,4 s, pevný kilometr (0-1000 m) za 39,9 s.
Nejsilnějším verzí řady Škoda 105/120 bylo provedení LS. "Eleso" mělo 4 světlomety a luxusnější výbavu.
Na snímku z CD "100 let Škoda, Příběhy století" je reklamní fotografie vozu Škoda 120 LS, na níž je vidět netradiční otevírání předního zavazadlového prostoru. Víko bylo zavěšeno dvěma závěsy na levé straně a otvíralo se do boku. Odjišťování víka bylo pod přístrojovou deskou na pravé straně u spolujezdce. Střední díl spojleru pod předním nárazníkem byl vyklápěcí a nesl rezervu, umístěnou naplocho pod zavazadlovým prostorem. Chladič byl vpředu, motor vzadu, objem chladicí kapaliny přes 12 litrů.