Pedro J - O kapele | Bandzone.cz
BZ si odteď na mobilu užijete lépe díky partnerovi redesignu GoGEN.

Pedro J electronica-dance music / Praha

Playlist kapely
0:00 / 0:00
  • Anunnaki Welcome
    Nezařazeno
  • Work On Circular Saw
    Nezařazeno
  • Fine Way - Journey
    Nezařazeno
  • Sci-Finia
    Nezařazeno
  • Rapture (Demo160)
    Nezařazeno
  • Autumn Mood
    Nezařazeno
  • Without No.Future
    Nezařazeno
  • Anunnaki Welcome (Light Touch ver.)
    Nezařazeno
  • Fine Way - Journey (Flight Light ver.)
    Nezařazeno
  • Nirvana - Smells Like Teen Spirit (Pedro J ver.)
    Nezařazeno

Členové skupiny

Kontakty a odkazy

Dodatečné info

Jsem jednočlen (nebylo tomu vždy tak), který se snaží (asi dost málo) prosadit již několik let. Styly které dělám jsou Trance, Electronic, New Age, Techno, Rave a v neposledni řadě Dream House.

Základnu mám v Praze a rád bych spolupracovníka, se kterým bych konečně prorazil a vyplul na povrch neznáma, až do éteru probuzení (rádiového šumu).

Nekoncertuji, nevystupuji, nederu se a vlastně krom pár přátel mě nikdo neposlouchá, takže TO je stejné jako mé děti...

Veškeré mé skladby jsou ve fázi DEMO a tak nečekejte konečné znění. Snad časem (s vidinou prosazení se) budu finalizovat a textovat...

Bio a historie

S hudbou jsem začal když mi bylo 13 let (asi) a to na ZX Spectru,  následoval Didaktik M (jak se to vlastně píše?!) s AY, pak dlouho nic a ... Zde to přeruším a na vysvětlenou, NIC NEBUDE !!! ... vlastní PC (386 SX) .
 
 K hudbě mě dostal můj kamarád ( můžu jmenovat ? ) Nikola Tepper ( práskl jsem ho ). Vytvářel výstřední kompoty v hudbě ( komploty ?, komplety ?, Whiskas complete menu !!!) a mě se to dost líbilo. ( Možná i Vy od něj něco uslyšíte, ale jenom díky mě, protože on už to dávno pověsil na hřebík a tak stačí jen jeho souhlas (to hlavně, jelikož ctím autorské právo a myslím si, že každý autor by měl vědet o tom co se s jeho dílem děje, možnost se k tomuto záměru vyjádřit a popřípadě říci i NE, ale o tom pochybuji že by se stalo, neboť a poněvadž "čék" nikdy neví jaká Bomba z toho může být pro jiné či v budoucnosti... A o to žádám i já Vás, kteří zamýšlíte něco provést s mými SONGY - Děkuji!) a má odvaha se do něčeho takového pouštět.

 Věřte, že jste o nic nepřišli, když jste mé začátky neslyšeli ! ( Pokud má někdo zájem... Prosim !! Má to mít !!! Ať mi MAIL-ne. ) Pořádně jsem začal skládat dříví a uhlí už v 5-ti letech ( HA ŠOTEK ) - ne bylo to o něco později - na SOU v prvním ročníku, ještě s kamarády ( založili jsme skupinu NTY ( můj nápad ) je to zkratka NEW TECHNOLOGY)) - tímto je zdravím - ( KOŽAK , DJ DAVE, DJ HANYZ ( on jediný opravdu je DJ ) a Má maličkost ) i když jsem skládal sám a zůstal jsem u toho také sám, tak jsem pak s DJ HANYZ-em ( pak si říkal DJ JÉŇA a tedˇ už DJ není) sbastlil pár songů. Dnes nikdo z nich nic nedělá a mne už to také nějak nejde !!!

 První song se dal poslouchat až po prvním roce úmorné dřiny ( skoro každý den od 5-6 hod. do 0-2 hod. ráno ( kromě SOU ). Pouštěl jsem ho dokonce i na diskošce v Krkonoších a pak dlouho nic ( myslím nikde se nic nepouštělo ). Bylo to poprvé a naposled co se někde něco pustilo. Byly i záchvěvy s nahrávacím studiem, ale nakonec také nic.

 Dnes je tomu už asi tak ??? 15 ??? let co jsem složil YOU LEFT ME , první song, přesně 27.10.94 dokončeno 10.12.94 a pomáhal mi s ním KOŽAK. Rok předtím nepočítám. Byl to rok pokusů, i když !!? Někdy něco zkusím  obléci  do nového kabátu a uvidíme co vy na to. ( to zní jak reklama )

Co skládám ?
 Je to vesměs všehochuť: Techno, Rave, House, Dream House, Trance, Instrumental-Electronic ( něco jako J.M.J., Cyber Tracks) Ambient, Jungle, Drum And Base (i když zatím žádné takové styly nemám udělány :( ). Bohužel vše se mi mísí do Trance, kromě Dream House a Instrumental (Electronic). Možná že je to dobře.

V čem ?
 Mám teď Renoise a o něco se pokouším společně s VSTi pluginama... Předtím jsem skládal v Impulse Tracker 2.15 reg. ver.. Podle mne byl nejlepší a to díky 256 mix. kanálům. To znamená: když v jednom kanálu (sloupečku) hraje tón a pak v tom samém kanálu pustíte druhý, můžete si vybrat (při použití módu INSTRUMENTS) zda bude NOTE CUT, CONTINUE, NOTE OFF, NOTE FADE. Takže vám klidně v jednom kanále může hrát i více tónů najednou. Každý může namítat, že toto jde třeba i za pomoci více kanálů (sloupečků), ale co vzhled a přehlednost patternu ? Nemluvě o daleko menším počtu sloupečků. V mém případě se i dokonce stalo, že song měl 106 kanálů hrajících v jeden okamžik. Stává se to zřídka, ale co potom, když mám k dispozici jen 64 kanálů (sloupců).

Jak ?
 Nemám nic jiného než počítač a midi klávesničky (2 oktávy), na něm Renoise, pár utilitek spolecne s VST a VSTi pluginama a asi 2000 nástrojů dost ubohé kvality: 8363 - 22050 Hz, 8 Bit, Mono a proto vždy, když je song hotov, musím ještě vyčistit samply a nebo od začátku použít už jednou čistěné. Časem si určitě objednám od Jordyho nějaké to CD se samply a pak to půjde úplně samo.

Kolika songy vlastně disponuji ?
 Nevím to přesně, ale asi tak 400 ? Má to malí háček. Celých ( má to hlavu a patu ) mám 130 a rozdělaných ( jeden pattern nebo kousek songu bez začátku nebo konce ) je asi 300. Drtivá většina celích songů není vyčištěná nebo nesplňují mé poslední požadavky na stavbu ( jakým stylem ) jsou dělány. ( vysvětlení v Historie mého vývoje s Trackery ! ) Takže k pouštění s tou kvalitou jakou sám od sebe vyžaduji není ani jeden !!! Ale dostačujících je asi okolo 50-ti songů.

Historie mého vývoje s Trackery !
 Jelikož jsem před šesti lety začínal na Scream Trackeru 2.x ( Pro ty mladší z Vás tuším : 64 samplů, 64 patterů, 99 ordrů, 4 Channels; Samples: 8 bit, mono, 64000 length a fungoval s GUS, SB, SB Pro ), pak přišel Scream Tracker 3.2 ( asi znáte jeho vlastnosti - omezení ) a nakonec jsem zůstal u Impulse Trackera. A právě, přechod mezi ST3 a IT2 mi udělal více než málo změn v dosavadní skladbě songů. Ze začátku jsem IT používal místo ST3 hlavně díky stejnému designu ( Jenom na okraj. Miluji Purple Motiona je to můj IDOL a to myslím velice vážně. Nikdo mi na něj nesmí šahat, byl fakt hodně dobrej. Second Reality.) a pro lepší drivery na zvukovky. Po čase jsem hledal něco, čím bych odstranil praskot ze songů. Přišel jsem na to, že to dělá nástup dalšího tónu do kanálu, kde už něco hraje. Takže logickou cestou jsem odvodil, že by to chtělo, aby každý tón měl šanci dohrát. Pak by žádné praskání zřejmě nebylo! To znamenalo buď použít více kanálů a nebo začít konečně používat mód 2, nebo-li INSTUMENTS. A tak jsem do toho šel. Chvíli to samozřejmě trvalo, ale nakonec !? Bohužel problém praskání zcela neodumřel a tak jsem se rozhodl ve spolupráci s nahrávacím studiem BETY REKORDS ( potažmo AV PARK ) mailnout Jeffrey Limovi do Austrálie jak na to. A on..." Žádnej problém. Registrace vše vyřeší !". A vážně ! Driver Wave-kovač, jak mu říkám, to fakt rozlousk- žádný praskot !!! No a u toho jsem už také zůstal. Také se snažím o nějakou jednotvárnou stavbu patternu. Znamená to, že každý nástroj má svůj vlastní sloupeček a bicí sada začíná až od 20-tého sloupečku. Ovšem s velkou netrpělivostí čekám na IT3, ale kde se stala chyba ?... Nyní ovšem v Renoise je to úplně o něčem jiném!