ZDAREC TRAPAK NE,ZE BY SOM CHCEL RIPAT ALE ZAUJALA MA JEDNA VETA V TOM TRACKU MOJE SLOVENSKO 2008 (SVOJE MESTO NAVSTEVUJEM AJ BEZ TEBA)
NO A MAM JEDEN DOTAZ CO SA TOHO TYKA-KTO TI DAVA PRACHY NA BUS Z MESTA NA SIPOK TY MAMLAS???:):):):):):):):):):):):):):):): ):):):):):):):):):):):):):):):):):):):): ):):):):):):):):):)COJEEE






