Pod Černý vrch - O kapele | Bandzone.cz
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. V pořádku Další informace

Pod Černý vrch alternative-progressive / Praha

„The owls are not what they seem.“

Skladby v přehrávači

Pro přehrávání skladeb je třeba zapnutý javascript, flash plugin verze 9 nebo HTML5 kompatibilní browser.

  • Nashledanou 409 ×
  • Andělé svatí- Semotam (2003) 826 ×
  • Holub- Měchožilovy písně lásky (1998) 1 396 ×
  • Nebajus ja- Semotam (2003) 848 ×
  • Ptáčci- Měchožilovy písně lásky (1998) 740 ×

Členové

Nástrojové obsazení: Bicí
Nástrojové obsazení: Syntezátor / Sampler, Piano, klavír

Kontakty a odkazy

Z důvodů ochrany proti spamu jsou kontakty skryté a chráněné captchou. CAPTCHA je většinou různě zdeformovaný obrázek obsahující text, který má ověřit, zda u počítače sedí člověk anebo jde o robota. Robot totiž nedokáže rozpoznat text, který se na obrázku nachází. CAPTCHA slouží k tomu, aby automatizovaní roboti neposílali nevyžádanou poštu (tzv. spam) na uvedené emailové adresy.

Zobrazit kontakty

Dodatečné info

Bio a historie

Skupina Pod Černý vrch je stálicí domácí alternativní scény, na které působí již 20 let. Po celou tuto dobu pro ni byl charakteristický osobitý styl, svérázné pódiové vystupování frontmana kapely a nemalá dávka energie všech muzikantů.

Od svého založení v roce 1995 kapela vystupovala po boku dalších alternativních či undergroundových kapel (Psí vojáci, MCH Band, DG307, Zuby Nehty, Deep Sweden, UJD, Extempore a další). V různých letech se zúčastnila i opakovaně nejvýznamnějších tuzemských festivalů – Colours of Ostrava, Trutnov Open Air, Rock For People, Sázavafest, Benátská noc…

Za dobu svého působení vydala 5 CD (Měchožil Zhoubný – BlackPoint 1997, Měchožilovy písně lásky – BlackPoint 1998, Celibát 2000 – Maťa 2000, Semotam – BlackPoint 2002, Ženění – Areca 2005).

V současné době se po několikaleté odbočce do oblasti na pomezí alternativy, poprocku a folklóru obrací zpět ke svým více undergroundovým kořenům.

Kapela se tak vrací k propracovaným, začasté rozsáhlejším skladbám s nelineární strukturou (v žádném případě tedy model „sloka – refrén“) a prokomponovanou prací s motivy a tématy. Zvláště v harmonii využívá i postupy vážné hudby 20. století. Zároveň ještě zvyšuje důraz na výpověď obsaženou v textech, na zaujímání jasného postoje k důležitým životním otázkám a problémům. Nevyhýbá se ani občasným funkčním citacím a parodickým prvkům. Pro svou aktuální tvorbu razí označení „postmoderní underground“.

Pod Černý vrch vystupuje v obsazení bicí nástroje, baskytara, dvoje klávesy (a samply), kytara, značně efektované housle, zpěv a přednes.