Myslím si, že Kyjov je malé město, kde se většina muzikantů a příznivců různých hudebních vlivů zná osobně. Hlavně v 90. letech hodně lidí z Gymplu poslouchalo King Crimson, Magmu, Dunaj, Pluto, Narajamu..., což se samozdřejmě muselo někde projevit. Mnohé to ovlivnilo a dodnes se tak jedná o srdeční záležitost mnohých z nich. Neboť ten, kdo poslouchá např. Roberta Frippa nebo Vladimíra Václávka je dozajista"jiný" a pro druhé může být nesrozumitelný. Rozhodně to ovšem neznamená, pokud je muzikant, že by se snažil kopírovat určitou tvorbu. To je případ i Narajamy, klukům se tato hudba líbila, byli ní ovliněni, a tou svojí oslovili další posluchače a hudebníky. To je naprosto přirozený proces. A díky za něj, neboť tím je Kyjov vyjímečný. Navíc začátkem 90. letech bylo SOHO vyhlášeným kulturním centrem, dokonce zde měl hrát švícarský kytarista Fred Frith, bohužel se to neuskutečnilo. Koncert tehdy domlouval Ampér a Fajt. Je to hold o známostech! Kloace fandím, protože jsou jiní a vychází z dobrých kořenů.
bystra
jen koment k Petrovu poslednímu příspěvku - s těma poslechovýma večírkama s povinnou hodinou včetně přednesu je to myšlený vážně?? (žeru maso, nepoznám vtip). protože mně to přijde komicky nepředstavitelný a tak trochu fašismus, týrat někoho povinným poslechem hodiny hudby a řečí o kterých si nejsem úplně jistý, že ho zajímají.. :-)))) nebo je možný z večírku odejít dřív? o hudebních tipech a věcech na kterých si ujíždíme si přece běžně povídáme v hospodě u piva a eventuelně si je vyměňujem, když je zájem. fakt jsi mě tím překvapil, mám dost velkou fantazii, tak jsem si na té představě trochu ujel - když si představím, že by mě třeba Robson tyranizoval hodinu pouštěním nějakýho chlápka, co onanuje na aspoň 28-strunnou basu a povídal mi o tom, tak ho během prvních deseti minut zabiju, fakt. a stejně tak on mě, kdybych mu hodinu dokola pouštěl třeba Děti deště a prokládal to Balaclavou. myslím, že by naše přátelství utrpělo vážné trhliny. hehe






