Phillinguist - Blog | Bandzone.cz
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. V pořádku Další informace

Phillinguist Muž, 37 let / Brno

Playlist je prázdný :(

Fanoušek Phillinguist si do osobního playlistu zatím nepřidal žádné skladby.

Už vím přesně, co mě sere

A taky už přesně vím, o čem zpívají Porcupine Tree ve své skladbě „Sound of Muzak“. One of the wonders of the world is going down and no one cares enough.

Na světě jsou tisíce, možná i desetitisíce hudebníků, kteří vytváří Sdělení a skládají Hudbu. Jen úplný zlomek z nich se však prosadí na špici. Proč? Protože Hudba, magie, kterou potřebujeme k životu, ztrácí svoje kouzlo. Peníze nám zavírají srdce. V popředí jsou interpreti, kteří rozumějí víc marketingu než Hudbě. Není třeba umět hrát a mít co říct, stačí vědět, co zaujme co nejširší masu. Hlavně to nesmí být moc složité, nebo inovativní. Jde o to držet se šedi a nejlépe recyklovat to, co už někdo stvořil předtím.

Co nám nabízí média? Přehlídku úspěšných businessmanů? Plytkost okořeněnou „stylem“? Média přichází na to, že řada lidí už je otrávená prefabrikovanými rádobysongy a snaží se hrát na jinou notu – talentové soutěže přece musí zákonitě pustit dál jen ty, co „umí“, ne? Anebo tyto soutěže jen vezmou do svých spárů talent, zakousnou se do něj, a když oběť vysají úplně do prázdna, odhodí její prázdnou schránku někam do rohu? Tyhle soutěže vám nic nedají. Pokud tedy nejste odhodlaní změnit svět a máte na to dost síly. Jestli si tím chcete jen přilepšit, tak na to zapomeňte. Je to naopak. Soutěže si totiž přilepšují na těch, kdo se jich účastní.

Jak tvrdí James Maynard Keenan, Hudba se stala produktem. A produkty mají být efektivní, ne zbytečně složité.

Fandím nahrávacím společnostem, promotérům a umělcům, kteří se snaží věci dělat jinak, od srdce. Fandím vlastně všem, kteří se snaží dělat věci od srdce. Přeju si, aby tohle všechno, co tu teď je, někdo zbořil. Chci tu mít nějakého Tylera Durdena, který se o to postará. Chci, aby lidi bez talentu, kteří svým „uměním“ podporují korporace, měli místo muziky kancelář na účetním oddělení té firmy, kterou podporují. Chci, aby bezejmenní lidé v ústranní přestali vytvářet hudbu pro hvězdy, které nám nemají co říct. Chci, abychom se otevřeli a začali opravdu POSLOUCHAT.

ONE OF THE WONDERS OF THE WORLD IS GOING DOWN AND NO ONE CARES ENOUGH!