Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. V pořádku Další informace

100°C indie-rock / Mariánské Lázně

„100°C na Freaky Boys tour 2014 k novému uz 4 albu“

Skladby v přehrávači

Pro přehrávání skladeb je třeba zapnutý javascript, flash plugin verze 9 nebo HTML5 kompatibilní browser.

  • 100°C - Freaky Boys- Freaky Boys (2014) 1 947 ×
  • 100°C - Eye For an Eye 1 771 ×
  • 100°C - Eagle Eye- Freaky Boys (2014) 1 153 ×
  • 100°C - Nobody Feels Good - original version 2 618 ×
  • 100°C feat. Kieslowski - Rich Peace- Freaky Boys (2014) 1 310 ×
  • 100°C - Nobody Feels Good - Petr Mikovec Remix 1 489 ×
  • 100°C - Nobody Feels Good - Revize Remix 982 ×
  • Song Against Panic (Brant Rock, Indies Scope, 2008) 9 371 ×
  • 100°C Boring Remix by joshua and 100°C 4 294 × Stáhnout MP3 zdarma
  • 100°C - Am I Really acoustic - Live at Palác Akropolis Praha 3 621 ×
  • DVD 100°C live at Open Air Festival (2010) 2 407 × Stáhnout MP3 zdarma
  • Cream (Brant Rock, Indies Scope, 2008) 9 985 ×
  • One Time (Brant Rock, Indies Scope, 2008) 7 383 ×
  • Azataki (Evergreen, SonyBMG 2004) 7 141 ×
  • Jagger is not dead (Collage, SonnyBMG 2005) 6 253 ×

Členové

Kontakty a odkazy

Dodatečné info

NaŠi partneři!

Red bull

ManaWorld

Eco Chees

Radio Express

 

amazon

Photobucket

Náš styl je mana. Směs funku, electra, rock´n´rollu, drum and bassu, dubu... Těžko škatulkovat. Máme rádi pestrost, míchání různých vlivů. Jsme takoví, jaký je dnešní svět. Propletený, kolážovitý, nejednlitý, ale taky hravý a připravený stále na něco nového. Pokud byste se rádi podívali, kde budeme v nejbližší době hrát, prosím navštivte sekci koncerty na oficiálním webu 100°C.

objednej si triko na obchod@100c.cz

nebo přímo v našem schopu na 100c.cz

více info o 100°C na:

 

Photobucket



Bio a historie

100°C: Cesta ke stylu MANA 

  • vox, guitars, keys, programming : Jakub Joshua Johánek
  • bassguitar, synth : Indian Mojjo
  • drums : Fíďa
  • dj, synths, keys : Dj At Work
  • trumpet : Špalda
  • trombon, percussion, keys, backvox : Laury

 

Cesta z garáže na pódium

Když v roce 1996 vznikala kapela 100°C, asi málokdo tušil, že se tihle kluci dostanou z garáže až na pódia s tisícovkami posluchačů pod nimi. Že vydají úspěšné desky u velkého labelu. Že natočí několik klipů a budou hrát nejen u nás, ale i na různých místech Evropy…


Ale pěkně popořádku. Když už tehdy ještě patnáctiletého Jakuba Johánka, dnešního frontmana 100°C, už nebavilo pořád brnkat na kytaru doma, vzal svého mladšího brášku Filipa (bicí) a kamaráda Ondřeje Urbance (basová kytara) a vymysleli společný projekt. Tehdy ještě s českými punkem nasáklými texty. Jako příklad by mohl platit teď už legendární song „Mám plnou hubu másla!“
Přišel první koncert, kluci se postavili po bok hardcoreových kapel a obstáli. Tihle někdejší středoškoláci dokázali na svůj chytlavý crossover rozhýbat i punkáče. Byli velmi mladí, ale v ten večer tehdy ještě ve třech odehráli strhující koncert před očima o několik let starších a zkušenějších muzikantů.
Když kluci dohráli, došlo všem, na podiu i pod ním, že tohle nebude záležitost prázdninové zábavy. Začali makat a učit se pořádně hrát na své nástroje. Odehráli další a další koncerty se stále větším úspěchem, ale něco tomu pořád chybělo.

S příchutí MANA

DJ, nebo chcete-li turntablista. To je ta magická formulka. Slovo dalo slovo, a tak se ke 100°C připojil At Work (Kája Vaněk). A začaly se dít věci. Zvuk kapely přešel až k tanečně znějícímu funku s vlivy hiphopu, drum and bassu, breakbeatu a houseu. Později se ještě připojila dechová sekce ve složení Martin Špalek aka Špalda (trumpeta), Michal Juřica aka Laury (trombon) a vznikli opravdoví 100°C. Takoví, jak je známe dnes.

 


Že mají 100°C náboj rychle poznaly stovky lidí na západě Čech. Jejich mladý, dravý a svěží zvuk plnil koncerty. Akce jako Psycho Projekt nebo Trávník, na kterých se 100°C podíleli, patřili ve své době k tomu nejlepšímu, co se v tomhle koutě republiky dělo. Ale do Prahy bylo pořád daleko. Řešením bylo zkusit dostat se výš přes některou z talentových soutěží. A 100°C je objížděli skutečně poctivě. Od Jim Beam Music přes soutěž Můza po Coca Cola Popstar. Ve všech umístili na některém stupni vítězů, avšak nikdy nedosáhli úplně nejvyšší mety. To se ale změnilo právě se soutěží Coca Cola Popstar.
Kluci byli jediní, kteří po koncertu nečekali ani na vyhlášení vítězů, měli to prostě na praku,“ charakterizovala vystoupení manažerka Sony Markéta Křížková v pořadu Ladí Neladí na ČT. Možná proto taky vystřihli s takovou lehkostí finálový koncert, po kterém si porota, složená z lidí jako Jan P. Muchow, Tomáš Vartecký nebo Miro Žbirka, řekla, že správná volba nového objevu scény je právě mariánskolázeňský šestičlenný gang.

Vítězství v CocaCola Popstar

V roce 2003 tak nastal pro kapelu pravý kolotoč. Nahrávání debutového alba Evergreen ve studiu Moskva na Barrandově, focení a desítky rozhovorů pro novináře... V následujícím roce přišla šňůra 15 koncertů s kapelou Support Lesbiens (videodokument), kterou vidělo 50 tisíc lidí, turné k vlastní desce a několik vystoupení v zahraničí. 100°C nasadili neuvěřitelné koncertní tempo, po kterém bylo mnohým záhadou, jak kluci dokázali úspěšně obstát na univerzitní i gymnazijní půdě. Kluci svůj recept na obměkčování slečen a paní profesorek dodnes tají ;)

Evergreen - první album vzbudilo rozruch, druhé CD Collage potvrdilo pestrost repertoáru kapely

 

K albu Evergreen (např. Sorrow, Under The Lamp a další skladby) natočili 100°C dva videoklipy, první k hitovce Azataki, druhý ke skladbě Boring. Už tehdy se začaly projevovat univerzální schopnosti téhle bandy. Ondřej Urbanec se stal režisérem druhého z videoklipů, udělal obal k desce, staral se o stránku designu propagačních materiálů...
Po roce a půl bylo načase na druhé album. Všichni čekali hodně. Druhá deska je totiž prý rozhodující. 100°C přišli na podzim roku 2005 se svým dítkem, provokativně pokřtěným na „Collage“. A koláž to byla ne ledajaká. Inspirováni dubem, ragga, funkem, britskými kytarovkami a elektronickou hudbou, zmátli některé hudební kritiky natolik, že hodnocení desky se pohybovalo mezi nadšením až po pouhé prohlášení, že koncertní zvuk kapely nebyl překonán. Debaty na tohle téma ukončilo následné turné, ve kterém 100°C objeli desítky českých i slovenských měst, aby ukázali, že jejich sound je pořádně groovy. Fanoušci pochopili a deska, na které spolupracovali ve studijích Sono a Gunjah například Petr Míkovec a Vašek Horák, si získala stejnou oblibu jako debut. Režii videoklipu ke skladbě Jagger´s not death si na své konto připsal opět Mojjo.

100°C dnes a zítra

V roce 2006 za sebou kluci rozhodně nenechali ticho po pěšině. Jejich turné mělo zastávku skutečně v každém větším městě. Samozřejmostí bylo hraní na letních festivalech. Rok 2006 však byl především ve znamení velkých změn. Po odchodu Vaška Horáka, jednoho z členů kapely, který zůstával ukryt za zvukovým pultem, následovalo rozvázání smlouvy s mateřskou společností SONY BMG. „Stojíme teď na vlastních nohou a těšíme se na možnosti, které nám to přináší,“ komentoval Joshua. Pokud máte náladu rekapitulovat, podívejte se na dokument o 10 letech 100°C na scéně.

100°C v dubnu 2008 vydali desku Brant Rock. Ta se dá charakterizovat jako "rock´n´roll pro 21. století". Pilotní singl Cream ukázal, že kapela se posunula ve svém zvuku za hranice České republiky. O produkci desky se postaral Ecson Waldes, majitel ceny Anděl Akademie populární hudby v kategorii dance a hiphop (v roce 2004). Třetí album 100°C vyšlo u nahrávací společnosti Indies (www.indies.eu). Kapela pojede koncertní turné k desce na podzim 2008, ovšem již teď se v jejich vystoupeních setkáte s novými skladbami i novou koncertní image, která se inspirovala 18. stoletím.

 Další informace na stránkách kapely nebo jejich myspace profilu