Smeti - O kapele | Bandzone.cz

Smeti house-techno / Praha

Playlist kapely
0:00 / 0:00
  • Helsinky
    Nezařazeno
  • Unravelling
    Fixed Velocity EP
  • Fixed Velocity
    Fixed Velocity EP
  • Standing in the Darkness
    Fixed Velocity EP
  • Give Me
    Nezařazeno

Členové skupiny

Kontakty a odkazy

Z důvodů ochrany proti spamu jsou kontakty skryté a chráněné captchou. CAPTCHA je většinou různě zdeformovaný obrázek obsahující text, který má ověřit, zda u počítače sedí člověk anebo jde o robota. Robot totiž nedokáže rozpoznat text, který se na obrázku nachází. CAPTCHA slouží k tomu, aby automatizovaní roboti neposílali nevyžádanou poštu (tzv. spam) na uvedené emailové adresy.

Dodatečné info

Bio a historie

Vojtěch Smetana

je pravým příkladem zástupce generace takzvaných bedroom-music producentů. Jeho live sety sestávají pouze z jeho vlastní hudební produkce.

Na podiu ho neuvidíte téměř nikdy s laptopem, nýbrž s jeho milovanými mašinkami. Můžete od nej slyšet všechno od breaků, rovných rytmů, glitchů až po minimal dub-techno, ale za každých okolností se ze sebe snaží dostat co nejvíce energie.
Jeho vystoupení je vždy připravováno s náležitým soustředěním a citem pro detail a jeho muzika se na podiu vždy dočká nečekaných změn a manipulace v reálném čase.
Vojtěcha nikdy moc nelákal DJ-ing jako takový, to co ho naplňuje, je dostat jeho vlastní muziku před publikum a vidět jeho reakce. 
Vojta začal cítit vášeň pro elektronickou hudbu v ranném období puberty a poté co objevil kouzlo midi trackerů, především Impulse Trackeru (Ableton nebyl ještě ani v plenkách), uvědomil si, že se toho prostě musí stát součastí.
Vojtěch začínal hrát svoje první industriálni/digital hardcore liveacty na legendarním squatu Milada nebo někde v opuštěných továrnách. Pod jménem Dustman, odehrál se svým samplerem Yamaha SU-700 několik svých prvních breakcorových vystoupení. Tenkrát to bylo čísté zvukové šílenství a destrukce.
Pár let na to se zrodil projekt Anhedonia. Společně s kolegou VJem Lukashivou, vytvořili velmi temný a kybernetický audio-vizuální soubor, který je v současné době ve stádiu hibernace na neurčitou dobu. Odehráli spolu nejen nespočet vystoupení po klubech v Čechách ale i na Slovensku, v Německu nebo Polsku.
Bylo jasné od začátku, že Vojtěch nebude nikdy schopen produkovat “obyčejný” zvuk, ale že bude vždy hledat něco nového a neslyšeného. Proto se po dlouhých pěti letech se vrací s novým projektem a obsáhlým arzenálem neotřelého elektronického zvuku.
ENG///////////////////
Vojtech Smetana is the perfect example of a typical so-called bedroom-music producer generation.
 
His live-sets are made of his music production only and You can see no laptops on the stage, only his beloved hardware gear. You can hear everything from breaks, straight beats, glitch to minimal-dub-techno but no matter what, he always brings the eclectic energy to the table.
 
His performance is always being prepared with absolute focus on detail and the records are always unexpectedly transformed and manipulated in real time on the stage. Vojtech was never very much interested in DJ-ing, he always wanted to present his own music live to the audience to see it´s reaction.
 
Vojtech started to feel the passion for electronic music in his early teenage years and right after he discovered the magic of the so called  trackers, especially one called Impulse Tracker (yeah, there was no Ableton back in the days, kids), he realized that he definitely has to be part of it. Vojtech was performing his first industrial/digital hardcore live sets at the legendary squat Milada or somewhere in the abandoned warehouses. Under the name Dustman he made quite a few gigs with his first sampler Yamaha SU-700. It was a pure sonic destruction breakcore madness.
Few years later project Anhedonia was born. Together with his friend VJ Lukashiva they`ve created very dark and cybernetic audio-visual act which has 
been hibernated for an indefinite time. Those two played not only in great amount of clubs in the Czech Republic, Slovakia, Germany and Poland. It was clear from the beginning that Vojtech will never be able to produce “normal” commercial sounds and will always be searching for something new and unheard. After a very long break, which took almost 5 years, he finally decided that it’s time to  get back on stage and that it is worth it to open his studio again and squeeze the best out of him.