Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. V pořádku Další informace

Serpencia gothic-crossover / Kladno-Mladá Boleslav-Praha-Úvaly

„18.11. Na Poustce - Jinočany !!!“

Skladby v přehrávači

Pro přehrávání skladeb je třeba zapnutý javascript, flash plugin verze 9 nebo HTML5 kompatibilní browser.

  • Modlitba za zatracence- Sedm (2017) 428 ×
  • Proměna- Sedm (2017) 246 ×

Členové

Nástrojové obsazení: Kytara
Nástrojové obsazení: Baskytara, Kytara
Nástrojové obsazení: Zpěv
Nástrojové obsazení: Baskytara
Nástrojové obsazení: Jódlování, Triangl, Rap

Kontakty a odkazy

Z důvodů ochrany proti spamu jsou kontakty skryté a chráněné captchou. CAPTCHA je většinou různě zdeformovaný obrázek obsahující text, který má ověřit, zda u počítače sedí člověk anebo jde o robota. Robot totiž nedokáže rozpoznat text, který se na obrázku nachází. CAPTCHA slouží k tomu, aby automatizovaní roboti neposílali nevyžádanou poštu (tzv. spam) na uvedené emailové adresy.

Zobrazit kontakty

Dodatečné info

Kladensko-Mladoboleslavsko-Pražsko-Úvalský goth-over

zpěv - Estrellka

bicí - Vojta 

kytara - Peepa

kytara - Filip

basová kytara - hýbň◊š

www.serpencia.cz

facebook

galerie na Rajčeti

mySpace (English version)


STAGE PLAN:

Stage Plan

Bio a historie

Jsme středočeská kapela složená z lidí, kteří by se za normálních okolností nikdy nesetkali, neinklinující k jednomu hudebnímu směru, ale míchající vše, co se jednotlivým členům líbí.

Řezavý zvuk kytar protkává ženský zpěv a podtrhuje dunivý základ basy a bicích. Hrajeme výhradně vlastní tvorbu doplněnou českými texty.

V Edově průvodci metalem bychom nejspíš byli zařazeni pod položku Salóňák (Lounge). Zkrátka na rock moc tvrdý, na metal moc měkký, ale energický a hlavně od srdce.


*** 


Na začátku byla myšlenka na založení kapely hrající v netradičním složení kytara, 2xbaskytara, bicí, s ženským zpěvem v čele, s vlastní tvorbou a českými texty.


Proč ... ?

... Protože dvě basy jsou víc než jedna.

Postupem času se ukazuje, že dvě basy jsou míň než chybějící bicí (nemluvě o schopnostech zvukařů), takže přišlo rošambó a s ním plán na rozšíření kytarového základu na úkor toho basového.