Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. V pořádku Další informace

Robin Hronek electronica-alternative / Praha

„Všechny zdravím a přicházím v míru jako přítel.“

Skladby v přehrávači

Pro přehrávání skladeb je třeba zapnutý javascript, flash plugin verze 9 nebo HTML5 kompatibilní browser.

Členové

Kontakty a odkazy

Z důvodů ochrany proti spamu jsou kontakty skryté a chráněné captchou. CAPTCHA je většinou různě zdeformovaný obrázek obsahující text, který má ověřit, zda u počítače sedí člověk anebo jde o robota. Robot totiž nedokáže rozpoznat text, který se na obrázku nachází. CAPTCHA slouží k tomu, aby automatizovaní roboti neposílali nevyžádanou poštu (tzv. spam) na uvedené emailové adresy.

Zobrazit kontakty

Dodatečné info

Toto není kapela, ale sólový hudební skladatel, i když by nebylo špatné s někým spolupracovat. Jde o skladatele elektrofonické hudby ve styli Jeana Mivhela Jarreho, Vangelise a Mike Oldfielda.

 

Zdroje inspirace pro tvorbu:

 

  • Jean Mivhel Jarre
  • Mike Oldfirld
  • Vangelis
  • Pink Floyd

K dispozivci jsou ukázky pouze z děl inspirovaných stylem Jeana Michela Jarreho.

 

Webová stránka pro české fanoušky elektronické hudby zvořené Robinem Hronkem - http://www.rhmusic.org 

 

Další místa na netu jsou SoundCloud a Ustream

 

 

O Robinu Hronkovi jako hudebníkovi

 

Robin Hronek již od mala projevoval hudební talent dirigováním při poslechu vážné hudby z gramofonu. Vzhledem k jeho zdravotnímu postižení byla hra na klavír doporučena neurologem, jako rehabilitace motoriky rukou. První klavír, který nebyl v dobrém stavu odstartoval hudební dráhu zejména po získání druhého soukromého učitele hudby - pana Milana Habětína, který byl zajímavý tím, že se živil jako opravář varhan, díky čemuž si mohl Robin Hronek zahrát v kostele na varhany často jen v rámci jejich seřízení, ale i jeden koncert pro spolužáky byl uspořádán.

Na rozdíl od používání klavírních etud naspř Bedier Máslo, učil pan Habětín Robina Hronka dle dvojhlasých invencí Johana Sebastiana Bacha a položil základ pro inprovizaci a později i vlastní konponování hudby. 

Za začátek vlastní hudební tvorby Robina Hronka pokládáme rok 1988, kdy byla natočena první verze první nhrávky s názvem Fontána, která byla prvně složena a natočena za použití nástroje CASIO MT-68. Po prodeji tohoto v zásadě dětského keyboardu byl zakoupen nástroj YAMAHA PSR-36, což už je  stále sice jednoduchý, ale už pořádný nástroj už proto, že na rozdíl od CASIa MT 68 byl stereo..

To odstartovalo velmi plodné období v letech 1989 - 1994, kdy bylo natočeno na kazety spoustu  hudebních děl. Na konci školního roku se občas konaly koncerty ve škole v rámci školní besídky. 

V letech 1994 až do dnes byla hudební tvorba poněkud zatlačena do pozadí zájmem o počítače a internet, kde Robin Hronek prošel celým vývojem používání PC u nás. V té době dosud poslední kompletní nahrávkou bylo album Dujívcí větry - Blustering Winds ve stylu Mike Oldfielda za použití dalších nástrojů a zařízení. ,

Ve prospěch hudební tvorby přináší počítač pouze možnost výroby vlastních CD a DVD, prezentace na internetu a komunikaci s jinými začínajícími, nebo částečně profesionálními tvůrci elektrofonicxké a elektroakustické hudby, se kterými si může vyněňovat zkušenosti.

Jako perličku ohledsně pravděpodobného návratu Robina Hronka k hudbě, bychom mohli uvést, že se objevil člověk, který přivedl Robina Hronka sem na BandZone a doporučil mu počítačový program s názvem Renoise, se kterým začal Robin Hronek experimentovat.

Bio a historie

Robin Hronek 2.2.1975 slabozraký muž se špatnou motorikou je nadán talentem pro skládání hudby a ovládání elektronicvkých zařízení včetně práce s počítačem. Daní za tyto schopnosti je večdle špatného zraku a zhiršených pohybových schopností jistá forma autismu, znemožňující mu nbavázat vážnější vztah se ženami. Hudba by mohla pomoci dosáhne-li určitého věhlasu.