Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. V pořádku Další informace

Decimalka violence / roar core / kravál / noise / fosílie ze Slavonic

Skladby v přehrávači

Pro přehrávání skladeb je třeba zapnutý javascript, flash plugin verze 9 nebo HTML5 kompatibilní browser.

Členové

Nástrojové obsazení: Mandolína

Kontakty a odkazy

Dodatečné info

LINE UP:

KEBAB ..................................chraplák

GOLDMAN aka PLÁCA *................škopky    (Hyper mammas kill) 

KOHACK .........................baskastrátor    (Hyper mammas kill, Motorsäge im Wald orchestra)

IM alias WAGNUM .....................lopata    (Carbocit, Samuel zlý pijan, Brevity)

* first living automatic drummer

.

.

 
   Adekvátní kompenzací za nikdy nevydaný studiový debut, kdy nebylo umožněno Decimálce
 
vstoupit do jakéhokoliv nahrávacího studia na území EU , se stalo sofistikované sociologicko-
 
dokumentární melodrama zachycující nejproduktivnější fázi kariéry této hydry.
 
      Záměrně, posléze, pozdržená zvuková stopa umožňuje divákovy kochat se obrazem nad
 
brilantní prstokladovou ekvilibristikou strunných hráčů , přes unikátní pohled na rytmickou
 
sekci, až po teatrální výstup rozšafného otylce s distorzní trubicí  deklamujícího své apokalyp-
 
tické vize o něžném pohlaví v songu "Ohanbí" a následný samostatný poslech jednotlivých
 
kakofonií.V závěru je taktéž  možno nahlédnout pod pokličku zákulisní šatny,kde relaxující
 
Goldman obklopen realizačním týmem a fanouškovskou základnou systematicky revitalizuje
 
svůj organismus v očekávání pokoncertního mecheche. Úplnou tečkou je pak pohled na
 
sveřepé spřízněnce Bad Fun připravujic se na svůj set před  rozdivočenou arénou.
 
   
 

trailer :

Youtube Video swmbwl5w5bsYoutube Video swmbwl5w5bs

  

 

Bio a historie

 

                                                                                                        5.6.2002

Tato avantgardní výsypka na poli orchestrálního grindu se zformovala v nuzné čtvrti

slavonické periférie kolem roku 1997 ,tehdy ještě jako letmý úlet několika konzervatori-
 
stů.Žádné ambice ,žádná perspektiva do budoucna ,zato pevná vůle ,spousta elánu a
 
chuť do práce přetrvávající z dob éry komunismu.
 
   Po několika rošádách na postech se sestava ustálila. Za bicí artilerií se nastálo usadil
 
tlučmistr Platz, hnací motor a základní estrádní prvek živých vystoupení. Z funkce
 
osvětlovače  a hlídače se k mikrofonu svým animálním rykotem vypracoval charismatický
 
Šterba a z původně nezapnuté el.kytary se k drhnutí basových drátů dostává  Kope-
 
čný. Již funkční kytary se ujímá Vágner. Vznikají nesmrtelné opusy jako "HOVĚZÍ ČÍ
 
VEPŘOVÝ" a "D.K. DŘEVAKUS", jenž byl uloupen z tvůrčí dílny noisového marastu
 
SAMUEL ZLÝ PIJAN. Kapela se vyhýbá nabídkám nadnárodních vydavatelských gigantu
 
a demosnímek  "NA PĚT TÝDNŮ DO ETIOPSKÉHO SIROTČINCE JAKO DOBROVOLNÍK"
 
upadá v zapomnění ( nutno dodat, že jsou v dnešní době vedeny spory, zda tento
 
klenot albových archívů vůbec někdy existoval ). DECIMÁLKA na čas přerušuje činnost
 
a vytrácí se ze světa hudby. Pouze Goldman zaníceně pracuje na bočním projektu
 
HYPER MAMMAS KILL, kde mu sekunduje Kohack, který se součastně s novým pseudo-
 
nymem "Holátko Josef" stává nedílnou součástí časopisu Kajman. Kebab se angažuje
 
v hnutí straight edge, přestává jíst maso, pít a kouřit. Black metalem omámený Im si
 
odpykává trest za vypálení vlakové zastávky v Peči, kterou si zjevně nedopatřením
 
spletl s církevním svatostánkem. Po delší odmlce se brusný kvartet vrací zpět na podia
 
a hlukový kolovrátek se opět rozjíždí. Živá vystoupení jsou zpestřena go-go tanečnicí
 
Kabikem, koncertní prezentace nabírá nových rozměrů díky používání nelidských vnitřno-
 
stí a krve prasopsů. Ansámbl více tíhne k industriálnímu frézování, začíná spolupracovat
 
s Františkem Janečkem  a do studia si zve jeho KROKY. Zaznamenat můžeme i melodické
 
linky v náruživém kvikotu otylého Štěrby, přezdívaného fanynkami "Eros Ramazzotti".
 
Přišla další vlna akutně otravných hitů. Písni "ZASEDÁNÍ MĚSTSKÉHO ZASTUPITELSTVA
 
V KULTUTNÍM KLUBU" se dostává dokonce několikero zpracování. Náklepovka "OHANBÍ"
 
se objevuje na tributní desce Heleny Vonráčkové a konečně překopávka, která zůstane
 
navždy v játrech všech dívek a převrtaných chlapců"NEBUDU UŽ NA TEBE NIKDY ZLEJ"
 
s autorské kuchyně popového válce PESTALOZZI.
 
   Satanžel, množství bujarých večírků spojených s alkoholem a jinými návykovými látkami,
 
kdy v ložích těchto nadprůměrně nenadaných instrumentalistů končily tuny zdravotně
 
závadných obdivovatelek, způsobuje ztrátu energie a invenci dále tvořit. Goldman se
 
svými kumpány opět stagnuje.

             !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    BESTIE SI HOVÍ  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!